vrijdag 28 november 2008

1000 euro afbetaald

28/11/2008 - 1000 euro afbetaald

Op 25 november kreeg ik mijn salaris binnen, er stond nu zoveel op, dat er best wel wat doorgesluisd kon worden. Dus gisteren heb ik 1000 euro van mijn schuld afbetaald, gewoon van mijn betaalrekening. De restschuld is 5.950,00 euro. De afspraak is dat ik uiterlijk 31 december alles afbetaal. Dit gaat zeker lukken, want voor de betaling van deze aflossing heb ik mijn spaargeld niet aangesproken. Ik wil ook graag een buffer houden, voor tegenslagen en andere onverwachte misère. Eind december krijg ik mijn eindejaarsbonus. Ik weet niet precies hoeveel het wordt, waarschijnlijk zo’n 600 euro. Dat is een leuk extraatje, waardoor ik samen met de rest van het spaargeld een redelijke buffer overhoud als ik de hele schuld + rente afbetaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.