woensdag 19 november 2008

Al weer woensdag

19/11/2008 – Al weer woensdag

Toch wel prettig, vier dagen werken en vrijdag vrij. Ik zit er wat door heen deze week. Te druk op mijn werk en te veel avonden actief. Ook vandaag doe ik alles op de fiets. Al weer véél kilometers: ruim 20 vandaag. Voor morgen wordt slecht weer verwacht, regen, veel wind. Dus morgen deels op de fiets, deels met de bus. Eerst 2x 6 km naar en van mijn werk. Dan ‘s avonds 2x 7,5 kilometer. Dat wordt voor deze keer de bus. Eigenlijk is de bus ook heel goedkoop, een rit met overstap kan na 9.00 uur ‘s ochtends voor 1 euro. Dus morgenavond laat ik me 15 kilometer vervoeren voor 2 euro, een koopje vind ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.