Toch wel prettig, vier dagen werken en vrijdag vrij. Ik zit er wat door heen deze week. Te druk op mijn werk en te veel avonden actief. Ook vandaag doe ik alles op de fiets. Al weer véél kilometers: ruim 20 vandaag. Voor morgen wordt slecht weer verwacht, regen, veel wind. Dus morgen deels op de fiets, deels met de bus. Eerst 2x 6 km naar en van mijn werk. Dan ‘s avonds 2x 7,5 kilometer. Dat wordt voor deze keer de bus. Eigenlijk is de bus ook heel goedkoop, een rit met overstap kan na 9.00 uur ‘s ochtends voor 1 euro. Dus morgenavond laat ik me 15 kilometer vervoeren voor 2 euro, een koopje vind ik!
woensdag 19 november 2008
Al weer woensdag
19/11/2008 – Al weer woensdag
Toch wel prettig, vier dagen werken en vrijdag vrij. Ik zit er wat door heen deze week. Te druk op mijn werk en te veel avonden actief. Ook vandaag doe ik alles op de fiets. Al weer véél kilometers: ruim 20 vandaag. Voor morgen wordt slecht weer verwacht, regen, veel wind. Dus morgen deels op de fiets, deels met de bus. Eerst 2x 6 km naar en van mijn werk. Dan ‘s avonds 2x 7,5 kilometer. Dat wordt voor deze keer de bus. Eigenlijk is de bus ook heel goedkoop, een rit met overstap kan na 9.00 uur ‘s ochtends voor 1 euro. Dus morgenavond laat ik me 15 kilometer vervoeren voor 2 euro, een koopje vind ik!
Toch wel prettig, vier dagen werken en vrijdag vrij. Ik zit er wat door heen deze week. Te druk op mijn werk en te veel avonden actief. Ook vandaag doe ik alles op de fiets. Al weer véél kilometers: ruim 20 vandaag. Voor morgen wordt slecht weer verwacht, regen, veel wind. Dus morgen deels op de fiets, deels met de bus. Eerst 2x 6 km naar en van mijn werk. Dan ‘s avonds 2x 7,5 kilometer. Dat wordt voor deze keer de bus. Eigenlijk is de bus ook heel goedkoop, een rit met overstap kan na 9.00 uur ‘s ochtends voor 1 euro. Dus morgenavond laat ik me 15 kilometer vervoeren voor 2 euro, een koopje vind ik!
Labels:
Diversen
AUTEUR: Aaf, alias Zuinigaan. Ooit opgeleid als bibliothecaris (1974) en maatschappelijk werker (1984). Van 1999 – 2019 werkzaam in het HBO en sindsdien met pensioen. Vanaf de aankoop van mijn huis in 2007 blogger met als centraal thema zuinig leven en besparen. Sinds 2016 oma van inmiddels 4 leuke kleinkinderen.
zuinigaan@gmail.com
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Reacties zijn welkom, maar kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame en ook reacties met naar mijn mening onjuiste informatie worden niet geplaatst.
Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.