zaterdag 22 november 2008

Duur koken


22/11/2008 – Duur koken

Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik kook met erg dure snelkookpannen. Ik heb een hele grote, waar 7 liter in past en een kleinere van 5 liter. Beide van Lagostina. De snelkookpannen staan op deze site, de kleine van 3,5 liter moet 139 euro kosten. De grotere van 5 liter kost 149 euro! Ik heb er ook nog zo’n stoommandje bij. Zie afbeelding.
Mijn pannen heb ik al heel erg lang! De grote heb ik in 1977 van mijn ouders gekregen, de kleine heb ik gekocht in 1986. Op de site staat beste keus, mijn ervaringen zijn ook alleen maar heel goed. Ik kook er vooral zaken in die wat langer moeten koken, tegenwoordig kook ik ook vaak in combinatie met de hooikist. Mijn snelkookpannen hebben een uitstekend vermogen om warmte vast te houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.