22/11/2008 – Duur koken
Mijn pannen heb ik al heel erg lang! De grote heb ik in 1977 van mijn ouders gekregen, de kleine heb ik gekocht in 1986. Op de site staat beste keus, mijn ervaringen zijn ook alleen maar heel goed. Ik kook er vooral zaken in die wat langer moeten koken, tegenwoordig kook ik ook vaak in combinatie met de hooikist. Mijn snelkookpannen hebben een uitstekend vermogen om warmte vast te houden.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Reacties zijn welkom, maar kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame en ook reacties met naar mijn mening onjuiste informatie worden niet geplaatst.
Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.