vrijdag 5 december 2008

Te ontvangen €2.004,00

05/12/2008
Vandaag een leuk cadeautje (dacht ik) van de belastingdienst, gedateerd op 15 januari 2009, maar nu al op mijn deurmat (ra ra hoe kan dat??): te ontvangen € 2.004,00. Het gaat om een voorlopige aanslag. Volgens mij gaat het om maandelijkse teruggaaf van belastingen. Het zou per maand dus om €167,- gaan, dat klinkt al weer een stuk minder leuk, ik krijg nu €234,- per maand van de belastingdienst terug. Verschil in mijn nadeel: €67,- Het klopt waarschijnlijk wel, dochter is het huis uit, dus ik mis de korting van een inwonend kind. Ik ben al een stuk minder blij met de brief van de belastingdienst, het is toch niet echt een cadeautje! Jammer nou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.