donderdag 8 januari 2009

Extra zakcentje

08/01/2009
Inmiddels had ik al weer 3 miljoen parels van MoneyMiljonair bij elkaar geklikt en ontvangen. Elke keer als iemand via mijn blog start bij MoneyMiljonair, ontvang ik voor €1,25 parels. Diegene die zich aanmeldt krijgt ook €1,25 voor de aanmelding. De 3 miljoen parels heb ik vandaag laten uitbetalen, ze leveren mij €37,50 op, een leuk zakcentje! Ongeveer de helft heb ik verdiend door te klikken, de andere helft doordat lezers zich via mijn blog aangemeld hebben. Alle lezers die zich via mijn blog hebben aangemeld nog heel erg bedankt!
Bij Euroclix heb ik nu ook al flink wat clix verzameld, maar daar ga ik nog even mee door. Ik heb nu 4400 clix. Ik wil doorgaan tot 5000 clix, dat levert €70,00. Ook dat zal een leuk zakcentje worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.