maandag 12 oktober 2009

Blikken soep

12/10/2009
Een aantal weken geleden, tijdens de hamsterweken van AH, heb ik wat blikken extra gevulde soep gekocht. Twee voor de prijs van één. De afgelopen week heb ik twee van die blikken soep leeggegeten. Nou, ondanks dat ze voor de halve prijs waren, vond ik ze het geld niet waard. Eén blik was championsoep en ééntje bevatte kippensoep. Wat een droefenis! Het smaakte nergens naar, de kippensoep was uiterst waterig en de championsoep was voornamelijk melig. Blikken soep koop ik dus echt niet weer! Ik had in lange tijd geen soep uit blik gehad. Zou de kwaliteit zo achteruit gegaan zijn, of was soep uit blik altijd al zo smakeloos en eigenlijk ronduit vies?
In het vervolg ga ik toch maar weer zelf soep maken. Mijn favoriet is tomatensoep met gebakken uitjes, paprika en gehaktballetjes. Een stuk lekkerder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.