zaterdag 10 oktober 2009

Foutje zorgverzekeraar

10/10/2009
Ik had op de eerste dag van mijn vakantie in Frankrijk een flinke blaasontsteking waarvoor ik naar de dokter geweest ben, mijn urine is in het lab onderzocht en ik heb medicijnen gekregen. Na afloop van mijn vakantie had ik alle nota’s eerst gekopieerd en vervolgens keurig ingediend bij de zorgverzekeraar. Het honorarium van de arts en de kosten van de apotheek heb ik al lang vergoed gekregen. Afgelopen donderdag ontving ik een bericht van afrekening, maar daar stond helemaal niets vermeld over de gedeclareerde kosten van het laboratorium. Ik heb afgelopen vrijdag gebeld, het blijkt dat deze declaratie wel binnengekomen is, maar dat men vergeten is deze declaratie te verwerken. Het geld wordt alsnog aan mij overgemaakt. Goed dat ik gebeld heb, het scheelt mij €20,06. Zo zie je maar weer, controle is heel nuttig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.