zondag 31 juli 2011

Uitgaven week 30

Dit is een kopie van een bericht op Web-log

In week 30 was jongste dochter voor het grootste deel op vakantie met haar vriend, mijn uitgaven aan boodschappen waren niet zo hoog:
Week 30   25 juli – 1 augustus 2011
WAT   * = aanbieding         WAAR PRIJS
@ = afgeprijsd
galia meloen Lidl 0,89
ananasstukjes, blik Lidl 0,72
perziken, groot blik Lidl 0,72
nectarines* AH 0,96
stokbrood Supercoop 0,69
boter Supercoop 1,19
melk AH 2,53
kaas, overjarige goudse C1000 4,14
coolbest, 2 ltr vitaday AH 2,34
limonadesiroop zonder suiker Supercoop 1,85
trostomaten, 3 stuks Lidl 0,38
uien, 2 kg Lidl 1,99
knoflook, 200 gr Lidl 1,05
spinazie, diepvries Lidl 0,59
aardappelen, 3 kg bio* AH 2,79
rode paprika* AH 0,50
roeryoghurt, 2 bekers AH 0,78
spekreepjes AH 0,79
TOTAAL week 30
24,90
Wat opvalt zijn de uitgaven bij de Lidl. Ik vond het assortiment aan groenten er heel hoog en niet duur. Ik ga toch vaker naar de Lidl, hoewel het voor mij een "omfietswinkel" is.
leuk in reclame de volgende week:
AH
3 blikjes tonijn voor 2,55
gerookte zalm, 30% korting met jokersticker
meloenen met 30% korting
ook op alle soorten water geven ze 30% korting met een jokersticker. Dat ga ik niet kopen, ook niet met 30% korting.
Het goedkoopste water zit gewoon in de kraan, voor bijna niets. Een liter leidingwater kost nog geen cent per liter, namelijk ongeveer tussen €,00121 en €0,00210. De kwaliteit van ons Nederlands leidingwater is zo goed, soms wel beter dan flessenwater.
 C1000
bleomkool, 99 cent
kipfilet 4,48 per kg
stroganoff gehakt 3,48 per kg
nectarines 99 cnt per pond
olijven met knoflook (vers)  1 euro per bakje
Ook bij de Lidl zijn de komende week leuke aanbiedingen, de Lidl heeft aanbiedingen per regio, dus niet overal dezelfde aanbieding.
Zo, ik ga nu eerst maar weer eens "gratis" zwemmen. Gratis? Zul je misschien vragen? Ja in mijn beleving wel. Ik heb in september een jaarabonnement gekocht en kan vanaf die uitgave "gratis" zo vaak zwemmen als ik maar wil. Gisteren ook gezwommen en nu weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.