Op 3 november ontving ik het volgende bericht: U heeft aangegeven dat er op 28-10-2011 te veel geld is ingehouden. U ontvangt van ons 24,49 euro op uw bankrekening met nummer ................
De verwerking van de betaling neemt ongeveer 2 weken in beslag. In eerste instantie is uw verzoek afgewezen omdat deze transactie nog niet bij ons in het systeem was vermeld. Inmiddels staat het wel gemeld en hebben wij gezien dat u gelijk heeft.
Met vriendelijke groet,
Arriva klantenserviceDan zou je denken, dat komt goed. Maar op 28 november had ik mijn geld nog steeds niet terug. Dus ik dacht ik stuur een mailtje met de vraag of er misschien iets mis is gegaan. Dit was het antwoord:
Geachte mevrouw (Zuinigaan),
Wij hebben uw restitutieaanvraag al afgehandeld..
Uw aanvraag is inmiddels voor betaling
doorgestuurd naar de financiële administratie .
Wij gaan er van uit dat u het geclaimde
bedrag inmiddels heeft ontvangen of één dezer dagen zult ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Arriva klantenserviceNou dat is dan heel mooi, ik heb nogmaals mijn bankrekeningnummer gecheckt dat ze in hun mail noemden en dat was OK. Nu is de vraag: waar blijft mijn geld?
Dat ik mijn geld na 2 weken terug zou krijgen, dat is niet waar. We zijn inmiddels 4 weken verder.
Een beetje slordig van Arriva.
Je moet ook overal opletten en weer achteraan gaan. Groeten Izerina
BeantwoordenVerwijderenSlordig zeg, je zou denken dat het dan met twee weken op je rekening staat, niet dat het met twee weken naar een andere afdeling verstuurd wordt.
BeantwoordenVerwijderenInderdaad erg slordig...
BeantwoordenVerwijderenBij de connexion staat in de brief dat wij in ons gelijk zijn gesteld maar dat het enige tijd zal gaan duren tot wij de €138 terugkrigen.
BeantwoordenVerwijderenHoe lang zal dit duren?
liesbeth
arriva is niet zo klantvriendelijk:))
BeantwoordenVerwijderenWaarschijnlijk moeten ze zoveel fouten rechtbreien,dat ze daar weken mee zoet zijn.
BeantwoordenVerwijderenOp maandag 13 maart2012 heb ik samen met vrienden een treinrit gemaakt naar Sauwerd.
BeantwoordenVerwijderenIn deze treinrit ben ik drie keer gecontroleerd,2keer door ns conducteurs en 1 keer door Arriva.
Ik ben vaste klant bij de Ns en mijn abonnement word automatisch jaarlijks verlengt.
Echter toen ik in de trein zat van Arriva kwam er zoals normaal is een conducteur mij controleren.
Hij scande mijn kaart en zei vervolgens dat deze niet geactiveerd was.
Waarop ik zei meneer ik reis al jaren met deze kaart deze word elk jaar automatisch verlengt.
Kon hem ook alle andere kaartjes die ik had laten zien van dagen daarvoor.
Hij bleef erg stug en autoritair en hield vol met deze kaart is niet geactiveerd!
Waarop ik zei dat is hij wel want alles word jaarlijks automatisch van mijn rekening afgeschreven.
Maar als u mij niet gelooft dan kunt u het zo doen ik reis sowieso met mijn vrienden groep en dan reis ik wel met korting met hun mee.
Waarop hij eigenwijs vol bleef houden nee dat kan nu niet meer
Hij zei dat ik mijn product nog moest activeren en daarna naar de arriva balie zou moeten gaan.
Op de terug weg zou ik naar de Arriva balie gaan echter hadden wij hier geen tijd voor.
Ik heb later hierover gesproken met een conducteur van de Ns en specifiek mijn kaart nogmaals laten scannen.
Het enige dat anders was aan mijn kaart is dat het een "oudere kaart" is echter is deze nog steeds 100 procent geldig.
Ook het activeren van het product werkt niet op die manier bij deze kaart die ik bezit.
Waarschijnlijk support de database koppeling van Arriva met de Ns de "verouderde" kaarten niet meer maar daar kan ik natuurlijk niets aan doen!
Kost me nu dus 47,50 10,- administratiekosten r ook nog is bij!
Ik reis dagelijks met de trein en heb nooit problemen met mijn kaart gehad behalve deze ene keer met Arriva.
Ga een klachtenbrief schrijven maar vraag me af of ik me geld terug krijg