Vanochtend om 20 over acht had ik nog steeds geen krant in huis. Dus ik bel de bezorgservice, mijn klacht is geregistreerd en ik krijg 1 extra krant, dat betekent dat ik een week langer mijn krant ontvang. Ik heb namelijk een zaterdagabonnement. Op zaterdag komt de krant in de bus, verder lees ik het nieuws digitaal. Ik baal, want als ik de papieren krant wil lezen, moet ik er op uit om een krant te kopen!
Maar ........ om half negen valt alsnog de krant in de bus. Dus ik heb een gratis krant! Als je de bezorgservice belt, bel je met een computer. Er is geen manier om aan te geven dat de krant alsnog bezorgd is. Jammer dan voor de Volkskrant, ik kan er niets aan doen.
Over besparen en bezuinigen en over met pensioen zijn. En ook over leven in de huidige tijd!
zaterdag 11 mei 2013
Een "gratis" krant!
Labels:
Gratis
AUTEUR: Aaf, alias Zuinigaan.
Ooit opgeleid als bibliothecaris (1974) en maatschappelijk werker (1984). Van 1999 – 2019 werkzaam in het HBO en sindsdien met pensioen. Vanaf de aankoop van mijn huis in 2007 blogger met als centraal thema zuinig leven en besparen. Sinds 2016 oma van inmiddels 4 leuke kleinkinderen.
zuinigaan@gmail.com
Ooit opgeleid als bibliothecaris (1974) en maatschappelijk werker (1984). Van 1999 – 2019 werkzaam in het HBO en sindsdien met pensioen. Vanaf de aankoop van mijn huis in 2007 blogger met als centraal thema zuinig leven en besparen. Sinds 2016 oma van inmiddels 4 leuke kleinkinderen.
zuinigaan@gmail.com
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Om die bezorgservicecomputer te omzeilen heb 'k ook wel eens gebeld met de redactie, voor die mensen waarschijnlijk heul vervelend maar zulke computergestuurde telefoonprogramma's daar kan 'k weinig mee,
BeantwoordenVerwijderengroet
Ik vind bezorgservice ook een groot woord in dit geval, want er wordt helemaal normaal gesproken helemaal niet bezorgd. Vroeger was dat anders, dan werd de krant nabezorgd. Meestal koop ik nu zelf maar een krant, want nabezorging bestaat niet meer. Kennelijk was de krant vandaag erg laat. Nabezorgen binnen 5 minuten na de klacht kan niet.
BeantwoordenVerwijderenNiet jammer voor de krant maar jammer voor de bezorger.
BeantwoordenVerwijderenDie krijgt automatisch een slechte aantekening.
Er waren ongetwijfeld meer mensen die belden. De krant was minstens 2 uur te laat! Ik denk iedere keer nog dat er toch een nabezorging is, dus ik bel niet al te laat. Achteraf denk ik: ik had ook 's middags kunnen bellen.
VerwijderenDe Volkskrant belooft dat de krant maandag t/m vrijdag voor 7:00 uur en op zaterdag voor 7:30 uur in de bus valt. Vooral zaterdag vind ik het zelf geen probleem als het een paar uurtjes later is, maar de bezorger is altijd erg stipt en trouw.
BeantwoordenVerwijderenAns