vrijdag 8 november 2013

Service hoortoestellen

Afgelopen dinsdag ging ik voor een gratis servicebeurt naar de audicien. Een vorige keer werd ik getrakteerd op een uitgebreid verkooppraatje. Maar nu, tot mijn verbazing eigenlijk, ging het heel keurig.
Er werd gevraagd of ik tevreden was over de huidige toestellen. Ja dat was ik.
De medewerker ging de toestellen doormeten, de contactpunten voor de batterijen en de microfoontjes schoonmaken. Hij kwam na 10 minuten terug met de mededeling dat er bij het doormeten geen bijzonderheden waren. De toestellen waren nog prima.
Had ik nog vragen?
Nee?
Toen was het klaar. Geen gedoe over andere, betere toestellen. 
Ik ben weer met de "opgepoetste" hoortoestellen naar mijn werk gegaan.
Prima geregeld!

4 opmerkingen:

  1. Dat is netjes. Op dinsdag naar de audicien. Bij mij op het werk gaan de meesten in eigen tijd naar tandarts, arts, enz. De werkdruk is dan ook hoog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op dinsdag werk ik, vrijdag is mijn vrije dag, dus ik ging wel degelijk onder werktijd. Overigens heb ik die dag een uur langer doorgewerkt, dat kwam omdat ik op de avond een kookworkshop deed. Daarmee compenseerde ik de tijd die ik besteedde aan het bezoek aan de audicien.

      Verwijderen
  2. Fijn zeg! Misschien beginnen ze eindelijk te snappen dat die verplichte verkooppraatjes heel onprettig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.