zaterdag 29 maart 2014

Earth Hour

Vanavond doe ik weer eens mee aan Earth Hour
60 minuten logo earth hour © WNF Frans Lanting
 Ik heb tussen 20.30 en 21.30 geen lampen aan. Wat ik dan wel doe? Als het mooi weer is en warm genoeg, dan ga ik misschien wel buiten op het terras naar de sterren kijken!

Lees hier welke evenementen er in in Nederland vanavond in het kader van Earth Hour georganiseerd worden. 
Ook in het nieuws!
Het licht werd o.a. gedoofd op de Tower Bridge in Londen, de Eiffeltoren in Parijs en het Kremlin in Moskou en ook de Martinitoren in het centrum van de stad Groningen was een uur lang helemaal donker!

2 opmerkingen:

  1. Het is wel een ludieke aktie. Maar hier branden 's avonds maar 2 spaarlampen en een tl-buis. Dat zie ik als mijn bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook ieder jaar mee en dus ook gisteravond. Mijn zus uit Rotterdam belde dat de Euromast ook donker was.
    Groet, Louisa

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.