zaterdag 2 september 2017

35 euro per week - matig gehamsterd

In de afgelopen week was het hamsterweek bij de AH. Ze hebben ook andere aanbiedingen, die zijn dan 10, 15 of 25% goedkoper. Op zich vind ik die niet erg interessant. Alleen de producten waarbij je 2 koopt en 1 betaalt vind ik erg leuk!
Toch heb ik mij ingehouden, ik kocht ook kattenvoer en tandpasta en ik ben niet over mijn budget heen gegaan.

Wat kocht ik?
- Luxe pasta van een soort die me anders echt te duur is. Nu voor de halve prijs en daarmee betaalbaar. Nog steeds kun je feitelijk veel goedkoper de allergoedkoopste macaroni kopen, maar ik wil ook wel een keer gnocchi of leuke rigatoni eten.
- Ook kocht ik blauwschimmelkaas. Ik vind die in de hamsterbonus nét iets lekkerder dan de blauwschimmelkaas van de Lidl of van de Aldi. Nu is de kaas voor de halve prijs, dus dan loont het de moeite om de lekkerste te kopen.
- 2 literpakken vla van een A merk.
- 2 potten jam van een A merk.
- 2 zakjes zwarte peper
- 2 blikken witte reuzenbonenen 2 blikken linzen
- 2 blikken tomatenstukjes van een luxe merk. Het is Italiaans en heet Mutti. Ik wil het eens proberen of het beter smaakt dan de goedkope merken. Altijd handig om in huis te hebben om snel een soep of saus te maken.

Wat kocht ik niet? Geen "hamster"vlees, geen hamsterwijn, geen "hamster"snoep, of frikandelbroodjes, geen ontbijtkoek, geen frisdrank, geen wasverzachter en nog veel meer niet.

Ik kreeg nog een grote courgette, daar heb ik gisteren courgettesoep van gemaakt. Voor 3 dagen, binnenkort het recept!


26 aug. - 2 sept. 2017
*=aanbieding, @=afgeprijsd,  WAAR PRIJS
GTA = geld terug actie
Voeding
bananen, 5 stuks Aldi 0,79
nectarines, 2x1 kg* AH 3,00
2 harde broodjes AH 0,40
heel volkoren brood AH 1,19
pindakaas, grote pot Aldi 1,69
sandwichspread* Coop 1,00
2 potten jam* AH 2,28
blauwschimmelkaas* AH 0,99
halvarine AH 0,69
paprika stoplicht* Coop 1,00
1 maïskolf* AH 0,50
nog een maïskolf AH 0,39
gele courgette, 1138 gram gratis 0,00
1 courgette* AH 0,50
2 blikjes tomatenstukjes, A merk* Ah 0,99
blokjes witte kaas in olie* AH 0,95
zwarte peper, 2x 50 gram* AH 2,99
grote witte bonen, 2 blikjes* AH 1,24
linzen, 2 blikjes* AH 1,21
gnocchi en luxe pasta* AH 1,96
tofu, 500 gram Toko 1,29
100 gram kerriepoeder, hot Toko 1,09
vla, 2 liter* AH 1,35
4 pakjes kloppudding* Coop 2,00
Snacks 0,00
Dranken
verse melk, 2 liter AH 1,39
Kat
harde brokjes AH 2,36
Verzorging
tandpasta GTA AH 1,00
TOTAAL 34,24

5 opmerkingen:

  1. Fijn he, die hamsterweken. Hier ook slechts een beperkte inkoop, maar wel dingen waar we blij van werden. Inclusief de brie van Président - die de kinderen tot m'n verbazing ook erg lekker bleken te vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de aardappels juist groot in geslagen. 52ct per kilo, een erg nette prijs!
    De komende week is AH huismerk kaas in de aanbieding. Daarvoor wip ik ook even langs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je 2x 5 kg aardappels koopt, is de prijs inderdaad zo laag. Tien kilo is wel wat veel, want wat moet ik als alleenstaande met 10 kilo aardappels? Ik reken voor mezelf 200 gram per maaltijd. Dat betekent dat ik er 50 dagen van moet eten! Zo'n aardappeleter ben ik niet!

      Verwijderen
    2. Sommige dingen zijn handiger om samen met iemand anders in te slaan.

      Verwijderen
  3. Netjes gedaan! kHeb wel hoop ingeslagen (jongerenavond vanavond), maar niet gehamsterd. kHad echter 0 frisdrank/sap meer, 0 chips, tsja echt dé ingrediënten voor een gezellige avond met de jongens en meiden natuurlijk :)... Ik was nog geen 40 euro kwijt, dus viel me alles mee (inclusief m'n ingrediënten voor een groot gedeelte van volgende week)... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.