zondag 1 april 2018

Energieverbruik in de afgelopen week(en) - een schatting.

Vanmiddag kwam ik tot de ontdekking dat er een tijdje geleden iets mis is gegaan bij het noteren van de meterstanden. Ik heb de notities van week 7 niet goed opgeslagen en de volgende week weer op dezelfde plek meterstanden in excel gezet. Het was toen erg koud en ik dacht werkelijk dat ik 54 m3 verbruikt had. Dat bleek achteraf niet zo te zijn.
Met behulp van SLIM.energieinzicht.nl heb ik een reconstructie gemaakt van het verbruik in de afgelopen weken.

week




7 gas 24
stroom 10
8 gas 28,3
stroom 11
9 gas 37,2
stroom 10
10 gas 17,7
stroom 10,1
11 gas 18,9
stroom 11,5
12 gas 23
stroom 11,4
13 gas 10,5
stroom 14

Het afgelopen weekend heb ik voor mijn doen veel wassen gedraaid (3x) en dat zie je terug in mijn stroomverbruik.
Over een week weer het gebruikelijke overzicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.