zondag 10 juni 2018

Energieverbruik in de afgelopen week - wat meer verbruikt dan de vorige week

Door het mooie weer was het ook in de afgelopen week een zuinige week, maar toch heb ik meer energie verbruikt. Dat kwam vooral omdat ik ziek was, en dus meer thuis was.

Wat verbruikte ik?

Mijn gebruik in de afgelopen week (week 23):
GAS -> 0,6  m3.
In week 22 gebruikte ik 0,5 m3.

STROOM -> 13 kWh
In week 22 gebruikte ik 11 kWh.
Die extra stroom was vooral omdat ik de computer meer aanhad. Als ik thuis ben, mag ik graag wat op het internet surfen. Daar had ik nu veel tijd voor, naast mijn uitgebreidere nachtrust en middagdutjes.

Wat kost dat verbruik van deze week? 
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 63 cent per m3 gas en 20 cent per kWh: €2,98
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten komen daar nog bij.

2 opmerkingen:

  1. Ja, als je ziek bent mag/moet je lief voor jezelf zijn(een ander doet het niet)
    Zelf heb ik een berg dvd's, als ik ziek ben pak ik een serie en ga ik die weer eens helemaal kijken. Al ik dan door de koorts in slaap val is het niet zo erg, zoek ik later wel op waar ik gebleven ben.


    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik ziek ben doe ik vaak mijn elektrische deken aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.