zondag 12 augustus 2018

Energieverbruik in de afgelopen 3 weken

Ik noteer altijd op zondag mijn energieverbruik. Op zondag 5 augustus en op zondag 29 juli was ik op Ameland. Daarom nu het  verbruik van 3 weken.

Wat verbruikte ik?

Mijn gebruik in de afgelopen 3 weken (week 30 t/m 32):
GAS -> 0,6  m3.
In week 29 gebruikte ik 0,5 m3.


STROOM -> 23  kWh
In week 29 gebruikte ik 13 kWh.
Die 23 kWh is voornamelijk de koelkast + 2 wasmachine wassen + verlichting in de week dat ik thuis was.

Wat kost dat verbruik van deze 3 weken? 
Kosten van mijn verbruik deze weken, uitgaande van 63 cent per m3 gas en 20 cent per kWh: €4,98
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten komen daar nog bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.