zaterdag 1 september 2018

Tien miljoen!

En toen zat het aantal pageviews ineens op meer dan tien miljoen!
10.000.000!
Ik had er de laatste tijd helemaal niet op gelet en dus overkwam het mij een beetje, gisteren.
Voor mijn vakantie had ik uitgerekend dat ik waarschijnlijk ergens in september dit getal zou halen, maar verder had ik er niet meer bij stil gestaan.
Vanaf 7 september 2011 tot nu, dat is iets minder dan 7 jaar. Een prachtige score vind ik zelf.
Ik had dat 7 jaar geleden absoluut niet kunnen denken!
Ieder jaar weer ging het aantal pageviews omhoog.
Overzicht van de pageviews in de afgelopen 7 jaar
Ik ben heel benieuwd of die stijging ook in de komende jaren nog door zal gaan!

14 opmerkingen:

  1. Wow, dat is toch een hele mijlpaal. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mijlpaal! Gefeliciteerd.
    Ben benieuwd of je blogjes van onderwerpen zullen veranderen na je pensionering

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Wat veel 10 miljoen. Heb net even gekeken en ik zit op totaal van 483.322 pageviews.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vlag uit Zuinigaan! Gefeliciteerd.
    Ik gebruik jouw pagina ook nogal eens om even te kijken welke nieuwe blogs er nog meer zijn die ik wil lezen, dus wat dat betreft bezoek ik jouw pagina best vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk zeg!! Van harte gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal! Een hele prestatie ook dat je al 7 jaar blogt, doe je goed :)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!
      Ik blog al vanaf augustus 2007, al 11 jaar dus. Alleen tot augustus 2011 bij een andere provider die plotseling ophield te bestaan.

      Verwijderen
    2. Gefeliciteerd, jij zat denk bij dezelfde provider als ik toen de tijd, ik begon in 2008 en opeens ...... weg blog.
      Hoop je nog heel lang door gaat met bloggen zuinigaan, mag je graag lezen.

      Verwijderen
    3. Ik zat bij Web-log van Sanoma. Ze zouden een migratie doen van web-log naar weblog, maar dat liep totaal fout waardoor mijn weblog Zuinigaan een maand uit de lucht was.
      Toen ben ik overgestapt naar Blogger.

      Verwijderen
    4. Ik zat bij dezelfde provider, toen ze hem eindelijk weer in de lucht hadden bleef er fout op fout ontstaan..daarna ben ik ook overgestapt.

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Mis je zaterdagse boodschappenblog, komt deze nog? Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor de felicitaties! De boodschappen heb ik vandaag gepubliceerd, een dag later dan anders.

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.