zondag 27 januari 2019

Energieverbruik in de afgelopen week.

Het was een koude week, vanaf dinsdagavond tot en met vrijdagavond lag er sneeuw, wat de temperatuur verlaagde. Er werden zelfs temperaturen onder de -10 verwacht. Dat maakte dat ik mijn olijfboompje naar binnen heb gehaald. Volgens het label kan het boompje niet goed tegen zulke lage temperaturen. Het is niet de bedoeling dat hij doodgaat, want ik wil de olijf ergens in de komende jaren nog zien bloeien en vrucht geven.

Wat verbruikte ik in de afgelopen week?

Mijn gebruik in de afgelopen week (week 4):

GAS ->   26,6 m3.
In week 3 gebruikte ik  20,4 m3.

STROOM -> 14  kWh
In week 3 gebruikte ik 12 kWh.

Wat kost dat verbruik van deze week? 
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 71 cent per m3 gas en 24 cent per kWh: €22,25
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten komen daar nog bij.

Vanaf 6 januari heb ik een andere energieleverancier. Bij de vorige overstap was de afrekening op 17 januari bekend en het jaar daarvoor op 15 januari, maar ik heb bij deze nieuwe overstap nog niets vernomen van de vorige energieleverancier.
Het zal binnenkort wel komen!
In de bevestigingsmail van het stoppen van de levering was de toezegging dat ik binnen 6 weken bericht krijg. Dat is uiterlijk op 16 februari.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.