zaterdag 18 mei 2019

Boodschappen in de afgelopen week

In de vorige week heb ik weinig boodschappen gedaan. In de weken daarvóór overschreed ik mijn budget en in de afgelopen week bleef ik daar ruim onder.  Zo gaat dat, dan koop ik wat meer en dan weer wat minder. Ik zit niet vast aan die 35 euro per week aan levensmiddelen.
Wat meehielp bij het lage bedrag, was dat mijn broer heel veel overhield van zijn bootweekend. Ik kreeg veel sinaasappels  mee, wat brood, groenten en ook kaas. Als deze overgebleven levensmiddelen niet verdeeld waren onder de deelnemers van de zeiltocht, dat had mijn broer een groot deel weg moeten gooien omdat hij veel te veel ingekocht had.
En zo komt het dat ik maar voor €20,22 aan levensmiddelen kocht!

11 - 18 mei '19

*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
avocado, eetrijp 2 stuks* AH 1,99
halvarine AH 0,62
1 brood Aldi 1,79
pasta, bio, 500 gram AH 0,87
instant aardappelpuree, vegan Coop 0,98
augurken, zoetzuur* AH 0,99
kastanje champignons* Coop 1,00
2x komkommer* Coop 1,00
2x zakje radijs* Coop 1,00
cherry tomaatjes, 250 gr* AH 0,69
tonijnstukken op water, 2 blikjes* AH 1,98
azijn AH 0,36
sambal* AH 1,23
citroensap Coop 0,22
2x kwark* Coop 1,98
Snacks/luxe hapjes  0
Dranken
4 liter sojadrink Coop 3,52
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN  20,22
Diversen
8 zegels AH 0,80
TOTAAL DIVERSEN  0,80
TOTAAL 21,02


1 opmerking:

  1. Inderdaad zo gaat dat. Ik zit deze week iets hoger wegens de aanschaf van extra noten etc. En die vallen de aankomende weken weer van mijn lijstje af.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.