zaterdag 20 juni 2020

Veel boodschappen deze week

Een week geleden kneusde ik mijn ribben door een val met mijn fiets. Door de pijn en door onzekerheid besloot ik deze week boodschappen bij de AH te bestellen en dan ben je gebonden aan een minimum van 50 euro. Ik heb niet iedere week zo veel boodschappen nodig, maar dat is voor een keertje prima.
Dus ik kocht veel: brood, sojadrink, halvarine, groente, fruit etc.
Ik denk dat ik de komende week weer op mijn fiets boodschappen ga halen, maar dat ik dan weinig nodig heb door de voorraad die ik de afgelopen week heb laten brengen.
Ik heb genoeg om even vooruit te kunnen!

13-20 juni 20


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
wilde perziken AH 1,01
sinaasappels, 2 kg AH 2,99
3x cottage cheese AH 1,71
kaas AH 2,39
2x halvarine AH 1,50
2 hele grofvolkoren broden AH 2,78
vegetarische wokstukjes AH 1,79
vegetarische balletjes AH 1,49
zoute haring* AH 1,99
blikje MSC tonijn* AH 0,90
blikje sardines AH 0,99
3x tortilla wraps AH 2,76
2 komkommers* AH 0,99
aubergine AH 0,79
champignons 400 gr AH 1,39
cherry tomaten AH 0,59
courgette AH 0,79
bosui AH 0,59
rucola AH 1,00
Snacks/ hapjes
cup-a soup (huismerk) AH 1,60
cashewnoten AH 2,49
crackers, 2 pakken AH 2,49
verse olijven* AH 1,50
Dranken
8 liter sojadrink AH 7,04
oploskoffie 200 gr AH 2,92
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN 46,88
Diversen
drogist (zelfzorg en verzorging ) AH 7,06
keukenpapier AH 0,99
TOTAAL 54,53

4 opmerkingen:

  1. Verstandig om de boodschappen nu even te laten bezorgen. Hoe gaat het met je ribben? Dat je volgende week weer op de fiets denkt te kunnen gaan klinkt alsof er verbetering in zit. Ik hoop het voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tot mijn vreugde merk ik inderdaad wat verbetering! Volgens mijn huisarts kan het wel zes weken duren voordat ik helemaal van de pijn af ben, maar ik heb al wat minder pijn bij bewegen.

      Verwijderen
    2. Goed om te horen! Ik had echt met je te doen.

      Verwijderen
    3. Fijn dat je ribben al wat beter voelen.
      Ben je voorzichtig op de fiets?

      Een hartelijke groet van Jo.

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.