zaterdag 17 oktober 2020

Mijn boodschappen in de afgelopen week - wk 42

In de afgelopen week ben ik 3 x lopend boodschappen wezen doen. Drie keer bijna 2 kilometer gelopen!
Dat lopen gaat lang niet altijd goed, soms heb ik veel te veel pijn aan de heup die nog geopereerd moet worden en kom ik niet heel ver. Op andere dagen gaat het prima, mijn fysiotherapeute had mij al verteld dat dit heel wisselend kan zijn. Gisteren ging ik nog een keer naar de AH. Ik was 2,5 uren onderweg, maar dat kwam voornamelijk omdat ik allerlei bekenden tegenkwam en daar een praatje mee maakte. Ik heb zelfs bij een bevriende oud-collega in de tuin gezeten en thee gedronken. We kennen elkaar al weer ruim 23 jaar, maar hadden elkaar na mijn pensioen niet meer gezien. Dus fijn bijgepraat!

Maar goed, deze blog zou gaan over de boodschappen. Zoals meestal kocht ik vrij veel boodschappen in de aanbieding, door die aanbiedingen kon ik in totaal €10,61 besparen.

Voor als je nieuwsgierig bent naar de bollen herfsttijloos: het zijn een soort droogbloeiers, ze lijken veel op krokus, alleen bloeien ze niet in het voorjaar, maar in de herfst. Ik geniet van de leuke bloemen die uit de bollen komen!


 10 - 17 okt 20


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding    
kinderbananen, 7 stuks Coop 1,19
2x 500 gr. witte druiven* AH 3,38
1 peer* AH 0,37
2 broden* Coop 1,98
luxe broodjes* AH 1,53
20+ smeerkaas Coop 0,92
rookvlees Coop 1,89
appelstroop AH 0,69
haringfilet, gerookt* AH 2,20
bloemkool* Coop 0,99
courgette* Coop 0,62
1 kg uien* Coop 0,63
trostomaten, 400 gr AH 0,87
cherry tomaten, 250 gr AH 0,89
pompoen* AH 1,39
rucola AH 1,00
appelmoes AH 0,79
gember, stukje AH 0,66
2 bekers soja yoghurt* Coop 1,95
Snacks/ hapjes    
verse olijven @ AH 1,30
Dranken    
2 flessen limonadesiroop 0% suiker* AH 2,50
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN     27,74
Diversen    
herfsttijloos, 2 bollen  bloemist 5,00
TOTAAL   32,74

4 opmerkingen:

  1. Leuk, die herfsttijloos! Weet je dat je die bollen in je tuin kunt planten? In een plantenbak kan ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, die herfsttijloos, maar giftig. Dus nog maar een keer extra je handen wassen, hè?
    PS Elke keer als ik het nieuwe recordaantal besmettingen hoor, denk ik aan jouw heupoperatie die nu vast ook uitgesteld wordt? Zelfs in het noorden begint het nu drukker te worden in het ziekenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De witte druiven vind ik flink aan de prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind je dat? Ik vond de druiven erg lekker en daarom heb ik afgelopen vrijdag nog 500 gram gekocht! Ik vond het de prijs wel waard!

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.