zondag 31 januari 2021

Koud!!! Mijn energieverbruik in de afgelopen week (week 4)

Verbruik gas en stroom in de afgelopen week
Mijn gebruik in de afgelopen week (week 4):

GAS ->  30,1 m3.
In week 3 gebruikte ik 22,3  m3.

STROOM ->  15  kWh
In week 3 gebruikte ik 14  kWh.

Het was een koude week, vooral in de afgelopen nachten was het koud! Vanochtend vroeg was het hier 7,8 graden, dat is echt koud! Er is in deze week een aantal keren sneeuw gevallen en bij die winterse temperaturen hoort een hoger gasverbruik.  Voor het energieverbruik een duur weekje dus! Niets aan te doen, het is niet anders! Ik kleed me iedere dag warm aan, maar ik ga niet in de kou zitten!


Kosten voor gas en stroom

Wat kost dat verbruik van deze week?
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 71 cent per m3 gas en 24 cent per kWh: €24,97
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, dus alleen het gas en de stroom, de overige kosten, zoals vaste leveringskosten en netwerkbeheerkosten komen daar nog bij.

3 opmerkingen:

  1. Ja, hier wordt er ook weer behoorlijk gestookt. Net de cijfers van de maand januari opgenomen. De kou en dat we nu altijd thuis zijn is niet echt prettig voor ons gasverbruik. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet in de kou gaan zitten, maximaal 20 graden voor Aaf.

    Gerlinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig hebben we door de klimaatverbetering lagere stookkosten. Mvg Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.