zondag 7 februari 2021

Nog steeds koud: mijn gas- en stroomverbruik in de afgelopen week.

Verbruik gas en stroom in de afgelopen week
Mijn gebruik in de afgelopen week (week 5):

GAS ->  31 m3.
In week 4 gebruikte ik 30,1  m3.

STROOM ->  14  kWh
In week 4 gebruikte ik 15  kWh.

Al weer een koude week. Vooral vandaag was het heel koud!


Kosten voor gas en stroom

Wat kost dat verbruik van deze week?
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 71 cent per m3 gas en 24 cent per kWh: €25,47.

En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, dus alleen het gas en de stroom, de overige kosten, zoals vaste leveringskosten en netwerkbeheerkosten komen daar nog bij.

2 opmerkingen:

  1. Komende week wordt een koude week. Ik heb me voorgenomen niet in de kou te gaan zitten.Benieuwd waar jij, en ik, op uitkomen met verbruik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was benieuwd naar mijn hoogste weekverbruik in de afgelopen 13 jaren. Dat verbruik was 48 m3, eind december 2010. Dat is flink meer dan in de afgelopen week.
      De komende week worden er alleen maar vorstdagen verwacht, dus misschien kom ik nu ook zo hoog uit?

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.