zaterdag 26 juni 2021

Door ziekte weinig boodschappen gekocht

Maandagavond werd ik ziek, ik kreeg last van hoofdpijn, pijnlijke kaken, misselijkheid, diarree, koorts, vermoeidheid, kortom: algehele malaise, daardoor heb ik deze week weinig boodschappen gekocht.
Afgezien van het halen en brengen van mijn fiets op woensdag, ben ik gisteren voor het eerst weer wat buiten geweest en heb ik wat boodschappen gedaan. Zoals altijd bleek dat toch wat te vroeg, ik denk altijd alweer (bijna) beter te zijn, terwijl dat in feite niet zo is, dus na 2x 5 minuten heen en weer naar de supermarkt heb ik verder niets gedaan. Flinke stukken fietsen om mijn conditie op peil te houden is er nu niet bij, dat komt later wel weer. 

19 - 26 juni '21


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding    
3 nectarines* AH 1,25
400 gr aardbeien* AH 2,69
500 gr. kersen* AH 2,49
2 avocado's* AH 2,00
tahin (sesampasta) AH 2,65
rucola* AH 0,75
734 gr trostomaten* AH 0,87
2 zoute haringen* @ AH 1,16
224 gr makreelfilet* AH 2,04
kwark AH 1,29
Snacks/ hapjes   0,00
Dranken   0,00
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN     17,19
Diversen   0,00
TOTAAL   17,19

 

27 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Geen verkoudheidsverschijnselen anders dan gebruikelijke hooikoortsklachten, waarom zou ik dan een coronatest doen?
      Heb je bij corona last van diarree en misselijkheid?

      Verwijderen
    2. Bij koorts moet je je altijd laten testen.

      Verwijderen
    3. https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/ziekte

      Misselijkheid en diarree staan erbij.

      Verwijderen
    4. Verschijnselen van de nieuwe Delta mutant lijken in het begin op gewone verkoudheid.

      Verwijderen
    5. Ja, misselijkheid en diarree kan ook Corona zijn. Zo kwam het ook bij mijn buurvrouw naar voren. En koorts.. en maar langzaam fit worden. Ja, je scoorde wel op een paar punten. Maar gelukkig ben je weer wat beter.

      Verwijderen
  2. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Diarree en hoofdpijn zijn symptomen van Corona. Ook vermoeidheid en koorts zijn echte symptomen. Ik zou me wel laten testen. Straks besmet je ongewild andere mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door de vaccinatie natuurlijk. Heb je nog gewaarschuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vaccinatie? Hoelang is het al geleden dat je ingeënt bent Aaf?
      En er bestaan, hoe vervelend ook, gewoon zomergriepjes. Alleen dat vergeten we momenteel.
      En ik ben toch maar eens aan het onkruid begonnen. Wat een pokkenwerk.

      Verwijderen
    2. In april heb ik mijn eerste prik gehad, over 1,5 week volgt de 2e. Het lijkt me dat het niet van het vaccin kan komen!

      Verwijderen
    3. @ Francien: ik denk ook dat het wat anders is dan corona. Ik ben al weer aan de beterende hand.

      Verwijderen
    4. Fijn zo Aaf, even een paar dagen rustig aan.

      Verwijderen
  5. Ik hoop dat je snel beter wordt!
    Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap, Aaf!

    Een hartelijke groet van Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap Aaf .Wat ik me afvraag ,waarom zit er zoveel tijd tussen de twee vaccinaties bij jou ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dus als ik het goed lees, ben jij de deur uit gegaan voor je fiets en boodschappen, terwijl je nog niet beter was...?? 🤔🤔

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Terwijl ik dacht dat ik al weer beter was.

      Verwijderen
    2. Op woensdagavond bleek ik toch weer koorts te hebben. Dat had ik overdag niet in de gaten, ik voelde me alleen niet zo heel fit.

      Verwijderen
    3. Je moet eigenlijk thuisblijven tot je je weer top voelt, want nu heb je het risico genomen anderen aan te steken, dat is wel jammer..

      Verwijderen
    4. Muggenzifterij! Aaf zegt toch dat ze dacht dat ze weer beter was! Hopelijk voel je je snel weer helemaal fit!

      Verwijderen
    5. Zeker niet. Aaf geeft aan dat ze nog niet fit was. Blijf dan thuis voor de zekerheid.

      Verwijderen
    6. Ik had die dag 's ochtends 36.5 dus ik dacht dat ik beter was. Ik bracht mijn fiets op die ochtend naar de fietsenmaker en halverwege de middag haalde ik de fiets weer op. Toen had ik niet zo veel energie. 's avonds bleek ik toch weer 38 te hebben. Dat had ik "s ochtends niet kunnen voorzien.

      Verwijderen
  9. Ook na vaccinatie kun je nog steeds corona krijgen en verspreiden. Beter toch testen, ook bij vage klachten.
    Mijn kind is inmiddels 8x getest en ik zelf 4x, gelukkig allemaal negatief.
    Ik ben nog steeds erg voorzichtig, 2 goede vrienden verloren. Daar hoeven er niet meer bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Koorts wisselt vaak in de loop van de dag. Het is heel normaal dat je je beter voelt en dan toch weer ziekig. Het hoeft ook niks bijzonders te zijn, maar nu denk je meteen aan corona.

    Ik heb bij de Action een zelftest setje gekocht. Was maar €1,75. Als ik me niet goed voel en twijfel dan ligt de test klaar. Is makkelijk. Volgens de informatie zijn die zelftests wel eens vals positief (Je zou het volgens de test hebben,maar hebt het niet) maar zelden of nooit vals negatief. Je test negatief, dan heb je het echt niet

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.