woensdag 30 juni 2021

Jongste dochter al weer 32 jaar!

Vandaag is het al weer 32 jaar geleden dat mijn jongste dochter geboren is! Wat lang geleden al weer!
Ik ben heel trots op haar en haar zus. Ze zijn beide uitgegroeid tot prachtige, lieve mensen. Sociaal vaardig en betrokken op de wereld om hen heen! Ik prijs me gelukkig met die twee, en uiteraard hun partners en de kleinkinderen, ik vind dat ik heel lieve schoonzoons heb en schitterende kleindochters en kleinzoon.

Jongste, hopelijk blijf je goed gezond en komen er nog tenminste 2x 32 jaar bij!

In 1991, twintig dertig jaar geleden in Beieren, Zuid-Duitsland , na het eten van kersen

Met walkman tijdens fietskamperen in Nederland, ook in 1991

Dochter hield 20 30 jaar geleden al van kamperen en dat vind ze nog steeds heel leuk! Met de auto in Nederland, maar ook op de fiets!

13 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd! maar de tijd gaat snel 1991, is 30 jaar geleden niet 20 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je jarige dochter. En een hele fijn dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte! Wat een leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je leuke dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto! Gefeliciteerd, Zuinigaan & familie.

    Overigens hoop ik elke dag dat ik hier kijk, het berichtje te zien dat jij eindelijk aan de beurt bent voor je heup.... sterkte maar weer met het lange wachten.

    Er stond in Trouw nog een mooi stuk, onlangs, waarin werd een opsomming over de (indirecte) zorgslachtoffers van de afgelopen tijd.

    Ook de mensen voor heup/knie operaties werden genoemd, er werd inderdaad speciaal bij vermeld, hoe belangrijk het is voor je algehele gezondheid, waardoor dit dus zeker geen "luxe" ingrepen zijn.

    En zelf ben ik enorm dankbaar en blij, dat ik ondanks de drukke en moeilijke tijden, dit jaar in april toch ineens "aan de beurt" was, en inmiddels volop aan de revalidatie ben. Mensen, ik loop en fiets nu alweer ruim meer dan ik de afgelopen 2 jaar voor de operatie kon.

    Ik blijf voor jou duimen, Zuinigaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd! Wat leuk ook die oude foto’s, de tijd vliegt echt voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.