zaterdag 9 april 2022

Mijn boodschappen in de afgelopen week

Ik heb relatief weinig uitgegeven de afgelopen week, ik bleef ruim onder mijn budget van 40 euro.
Daarbij waren een aantal mooie aanbiedingen, zoals de vleesvervangers, de tonijn en de oploskoffie.

Er zijn nu nog aankopen bij de Coop bij. Binnenkort niet meer, dan verandert de Coopwinkel in een Pluswinkel. Dat zal wel even wennen worden!
Heb jij ervaringen met Plus? Aanraders?

2 - 9 april '22


*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
3 grapefruits Lidl 1,69
3 bananen* Lidl 0,48
chocopasta @ Coop 1,29
cottage cheese BB AH 0,49
knäckebröd Coop 0,65
4 kaiserbroodjes, voorgebakken Coop 0,49
makreelfilet  BB AH 2,92
vleesvervangers, 3 verpakkingen* Coop 4,99
2 blikjes tonijn (2=1) * AH 1,99
3 grote blikjes tomatenpuree AH 1,47
prei* AH 0,39
rucola BB AH 0,75
2 potten tafelzuur, A-merk * AH 1,68
sambal badjak Coop 1,65
kwark Coop 1,59
kwark AH 1,39
Snacks/ hapjes    0,00
Dranken    
sojamelk, 2 pakken
AH 1,76
sojamelk, 2 pakken
Coop 1,76
2x 200 gr oploskoffie* (2=1) Coop 2,59
limonadesiroop AH 1,89
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN     31,91
Diversen    
TOTAAL   31,91

10 opmerkingen:

  1. Het enige dat ik van de Plus weet is dat zij het meest winstgevende spaarsysteem van Nederland hebben, een rendement van maar liefst 50 procent!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat Poiesz een beter spaarsysteem heeft: gratis zegels. Zegels kun je inwisselen voor cadeaus of geld.

      Verwijderen
    2. Poiesz is mij te ver, ik moet 8,5 km fietsen heen en ook weer 8,5 km terug. Deze kortste route is langs saaie industrieterreinen.

      Verwijderen
    3. Ik bedoelde he ook niet als tip aan jou, maar als reactie op 'het meest winstgevende spaarsysteem'.
      Ik wist niet eens dat er in Groningen een Poiesz zit. Ik dacht alleen in de kleinere plaatsen.

      Verwijderen
  2. Geen ervaring met de Plus, hier is nog een grote Coop. Verder nog een Lidl en de Boni op het dorp.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Plus in Pijnacker, waar ik net was, heeft in ieder geval heel veel streekproducten, en een mooie keuze aan duurzaam geproduceerd voedsel. Fijn! In Voorburg is helaas geen Plus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook hier is de buurtsuper nog een Coop. Ik kom er niet zo vaak, de AH is beter en voordeliger (en deze winkel wordt door-de-week overstroomd door middelbare scholieren, die zich nergens iets van aantrekken). Ben benieuwd wanneer die wordt omgeturnd tot Plus -- er staat nog niets aangegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. plus heeft hele goede aanbiedingen bv 2x per jaar zijn de 250 gr snelfilter koffie 1 per pak . of robijn 5 voor 2 stuks.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De plus hier heeft een onhandige winkelindeling, weinig keus en duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier is een COOP. Ik ken de PLUS wel, en vind het persoonlijk een prettiger winkel dan de COOP. En inderdaad een geweldig rendabel spaarsysteem.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame en ook reacties met naar mijn mening onjuiste informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.