zaterdag 25 maart 2023

Uitgaven voor eten en drinken in de afgelopen week

Ik kocht helemaal niet zo veel, mijn lijstje is maar kort en toch zat ik al weer op bijna 40 euro! Dat komt vooral door eiwitrijke voeding!
kaas
4 haringen
400 gram noten
4 pakken vleesvervangers
1800 gram peulvruchten
Daaraan heb ik alleen al €20,25 uitgegeven! En het was ook allemaal in de aanbieding, behalve de haringen dan. Mijn voordeel was €8,31!
Groenten kocht ik deze week niet. Ik had nog genoeg in voorraad: uien, prei, broccoli, courgette, rucola. Dat moest eerst op voordat ik weer wat bij kocht. Zonde om weg te gooien!
Ik trakteerde mijzelf al weer op witbier.
Ook dit keer was er wat te vieren.
1 flesje is leeg en 1 flesje heb ik nog in voorraad voor nieuwe feestelijke gelegenheden.

18 - 25 mrt 23

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
(pers) sinaasappels, 10 stuks* AH 2,18
1 volkoren brood AH 1,69
halvarine AH 1,19
hummus  Plus 1,39
4 zoute haringen Plus 3,85
kaas * Plus 1,99
gemengde noten, 2 zakken à 200 gram* Lidl 3,99
2 pakjes vegan kipstukjes sweet chili* AH 3,50
900 gr. rode linzen en 900 gr gele spliterwten* AH 3,58
2 pakjes vleesvervangers * AH 3,34
slaolie (= koolzaadolie) Plus 2,99
mayolijn (55% minder vet) BB AH 1,49
crème catalana* Lidl 0,90
Snacks/ hapjes    
minicrackers met olijfolie en oregano AH 1,39
Dranken    
2 flesjes witbier* AH 2,01
4 liter sojamelk Lidl 3,56
TOTAAL   39,04

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je af en toe iets voor jezelf viert met een biertje. Ik vind na het klussen een biertje vaak zo lekker. Om te vieren dat het klaar is (voor die dag) en tegen de stoffige keel. Kan er dan heel erg van genieten...
    Groet, G

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik koop altijd noten bij Lidl wanneer ze in de aanbieding zijn. Ik heb ook twee zakken gekocht want ik eet iedere dag een klein handje nootjes voor de goede vetten en eiwitten (en natuurlijk omdat ik ze ook lekker vind!).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bier vind ik de lekkerste drank die er is. Ik hou van wat grotere slokken nemen en niet van nippen aan een wijnglas.
    Jammer dat ik niet in de middeleeuwen leefde toen was het beter bier te drinken dan water 😂

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.