dinsdag 6 juni 2023

Leve het internet!

Kleinzoon van 6 jaar kwam met het verzoek zijn konijn te repareren. Het was heel lang zijn favoriete knuffel. Probleem: er waren draadjes los op de snuit van zijn knuffelkonijn. Natuurlijk wilde ik die repareren, ik zou zorgen dat het konijn weer nieuwe snorharen kreeg!

Thuis aangekomen dacht ik: hoe zag het konijn er ook al weer uit?
Het is wonderlijk hoe snel je vergeet hoe een favoriete knuffel er nieuw uit zag!

Het te repareren knuffelkonijn

Ik dacht aan snorharen, zoiets als dit:

Met paint bewerkte foto

Maar toen bedacht ik, misschien zag hij er toch anders uit!
Gelukkig zat er een label aan zijn lijfje, waardoor ik het merk na enige research kon opzoeken op het internet. Heerlijk dat je dergelijke informatie dan gewoon snel kunt vinden.
Als ik de knuffel snorharen gegeven had, dan had ik het helemaal fout gedaan en was de knuffel niet meer de knuffel van kleinzoon geweest!

Zo is de knuffel geworden

Update op 14 juni. Bovenstaand konijn was eigenlijk ooit het reservekonijn.
Het eerste en liefste konijn had hetzelfde euvel.
hieronder het wat verwassen opgeknapte knuffeltje.



6 opmerkingen:

  1. Oh, het is wel een echt lekker knuffeltje, hij kijkt nu zo tevreden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kleinzoon boft maar met zo'n handige en vindingrijke oma : )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee van je om op internet het konijn op te zoeken. Oma heeft het geweldig gerepareerd en knuffelkonijn kan weer een hele tijd mee :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Denk dat kleinzoon daar heel blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gerepareerd Aaf, kleinzoon zal tevreden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi eindresultaat, Aaf! Superlief van je dat je dit wilde doen. Vind het ook wel aandoenlijk schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.