maandag 5 juni 2023

Veel bezoek!

Aantallen bezoekers in de afgelopen 12 maanden
Nee, niet in mijn huis, maar hier op mijn blog.
Inmiddels zit ik, sinds ik in september 2011 op blogger begon,  al op bijna 20 miljoen pageviews.
In het afgelopen jaar (van juni '22 t/m eind mei '23) telt blogger ruim 2 miljoen pageviews op mijn blog.
Om precies te zijn 2.123.770. Dat is gemiddeld 176.980 per maand.
Wat een aantallen!
Leuk om te zien!

Extra druk!
De afgelopen dagen waren helemáál superdruk.
Op zaterdag 18.324 pageviews en gisteravond bij het schrijven van deze blog waren het er 26.985
Ongekend veel!
Lezers die vooral kwamen lezen op mijn bericht over de definitieve aanslag van de belastingdienst. Een bericht dat ik donderdag al schreef.

Herkomst
En waar komen jullie vandaan?
Verreweg de meesten uit Nederland en België, maar ook uit:
Israël, VS, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Griekenland, Spanje, Italië, Canada, Zweden, Australië.

Leuk dat ik over de hele wereld lezers heb!
Lees jij ook vanuit een ver buitenland?

12 opmerkingen:

  1. Wat een enorme aantallen. Je kunt trots zijn op je blog een leuke afwisseling van tips (waar je echt iets aan hebt zoals je cursussen budgetteren) en persoonlijke berichten. Fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Aaf ik lees jouw stukjes ook zoiets vanaf het begin. Elke dag! Ik hoop dat je nog lang door gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Aaf, ik lees je blogjes vanuit Engeland. Elke dag leuk even iets Nederlands te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enorme aantallen!! Even ter vergelijking: 1000 bezoekers op één dag is voor mij al heel erg veel. Je schrijft over heel afwisselende en herkenbare onderwerpen. En jouw blog heeft een fijne, uitgebreide leeslijst. Ik lees graag bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Aaf, ik lees vanaf het begin je blog mee vanuit Servie, Blijf aub doorgaan met zoals je tot nu toe gedaan heb.. Groetjes Cisca Servie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaf geweldig toch. Je bent zo langzamerhand een beroemdheid aan het worden in Blogland.
    Als wij strakjes in het hoge noorden zijn dan lees ik je blog natuurlijk ook ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Aaf, ik lees al heel wat jaren mee vanuit België
    Fijn om elke ochtend nadat de kinderen naar school zijn gebracht/ gegaan ff tot rust te komen met een kopje koffie
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Aaf, gefeliciteerd met deze 'bijna mijlpaal'. Misschien heb je de 20 miljoen inmiddels al gehaald? Ik vind het heel knap en inspirerend dat je zo constant en goed blogt; je bent een echte vaste waarde!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Aaf, ik vind het een hele prestatie en ontzettend leuk voor je dat je zo'n grote club lezers hebt! Ik kan er niet aan tippen, maar ik blog dan ook niet iedere dag. Daar heb ik helaas (nog) geen tijd voor. Ik lees de meeste blogs die je schrijft, alleen het budgetteren heb ik overgeslagen. Ik lees je blog altijd na het avondeten en net voor het 8 uur journaal. Ik hoop dat je nog lang blijft bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bonjour Aaf, ik lees uw blog elke dag vanuit Frankrijk,

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.