zaterdag 29 juli 2023

Weinig boodschappen gekocht in de afgelopen week

Doordat ik een paar dagen elders was en daarnaast bij een vriendin uitgebreid haar verjaardag vierde, kocht ik maar weinig boodschappen. Een rustig boodschappenweekje dus. Ik gaf nog niet de helft uit van het normale budget. Wel kocht ik veel tomaten, want er was een echt leuke aanbieding bij de AH. Een kilogram voor 1,20 euro! Losse tomaten die je zelf kunt uitzoeken. Niet te hard, niet te zacht, precies goed!
Verder kocht ik Marmite. Nogal een dure uitgave, maar ik vind het heel lekker op brood en ik was toe aan een nieuwe pot, de laatste pot die ik kocht, schafte ik ruim 2 jaar geleden aan. 

22-29 juli 23

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
nectarine AH 0,55
marmite AH 5,49
margarine  AH 2,19
stokbrood met zuurdesem, 400 gram* Plus 1,00
hummus Plus 1,39
cottage cheese Plus 0,89
aardbeienjam  Plus 1,59
broccoli 254 gram * Plus 0,45
trostomaten ruim 1 kg* AH 1,25
kwark* Plus 1,49
Snacks/ hapjes   0,00
Dranken    
4x sojamelk Plus 3,56
TOTAAL   19,85

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.