zaterdag 11 november 2023

Al weer een nieuwe week opmaken voorraad en inkopen in de supermarkt

Een heel zuinige week deze keer! Ik heb erg weinig uitgegeven!
Ik kocht weinig, gebruikte vooral spullen die in in de afgelopen weken kocht, maar wat je eigenlijk nog niet voorraad kunt noemen: brood en beleg, noten, paprika's, preien, aardappelen, sojamelk etc. Een paar weken geleden gaf ik veel geld uit, en in feite teer ik daar nog steeds op, in ieder geval gedeeltelijk.

4 - 11 nov. 23

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
zak sinaasappels  Markt 1,00
cottage cheese AH 0,89
2x 500 gr bio muesli* AH 2,99
yoghurt AH 1,25
gerookte haring, 264 gram BB AH 2,19
boter @ AH 2,59
zak sperziebonen Markt 1,00
vegan kip krokant schnitzel* Lidl 1,74
Snacks/ hapjes    
Dranken    
bio sojadrink met vanille smaak, 2 liter Lidl 1,98
TOTAAL   15,63

Wat gebruikte ik uit de voorraad? Vooral groenten en nog wat vleesvervangers.

4 - 11 nov. 23

  prijs per verpakking gebruikt
Voeding    
1 pompoen, ruim 1 kg 1,00 1,00
pakje vleesvervangers (vriezer)  3,59 3,59
bio kruidenzuurkool 1,09 1,09
volkoren wraps 0,99 0,99
veel uien, gele en rode    
Snacks/ hapjes   0,00
Dranken   0,00
TOTAAL   6,67

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame en ook reacties met naar mijn mening onjuiste informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.