zondag 25 februari 2024

Mijn verbruik van gas en stroom in week 8

Wat verbruikte ik in de afgelopen week, week 8?

GAS 10 m³

Ter vergelijking: in week 7 verbruikte ik 8,5 m³ gas.
Het was in de afgelopen week minder warm dan de week er voor en dat zie ik terug in mijn verbruik.

STROOM
Ik kreeg geleverd: 10 kWh
Mijn zonnepanelen leverden 13,1 kWh en ik leverde 8,44 kWh terug. Voor eigen gebruik: (13,1- 8,44 =) 4,66 kWh.
Dat brengt het totaal van mijn stroomverbruik in de afgelopen week op 14,66 kWh.

Ter vergelijking: vorige week nam ik 12 kWh af van de leverancier, daarbij gebruikte ik 3,94 kWh van eigen panelen. Toen was het totaalverbruik 15,94  kWh.

Zonnepanelen
Mijn zonnepanelen brengen nu de dagen gaan lengen echt weer meer op, en dat wordt nog veel beter!
In de winter was de slechtste score 2,5 kWh in 1 week, in de afgelopen week 13,1 kWh en in de afgelopen zomer was het record 102,9 kWh in 1 week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.