zondag 10 maart 2024

Mijn energiegebruik in de afgelopen week

 Wat verbruikte ik in de afgelopen week, week 10?

GAS 9,7 m³

Ter vergelijking: in week 9 verbruikte ik 9,2 m³ gas.

STROOM
Ik kreeg geleverd: 11 kWh
Mijn zonnepanelen leverden 22,9 kWh en ik leverde 17,63 kWh terug. Voor eigen gebruik van de zonnepanelen: (22,9 - 17,63 =) 5,27 kWh.
Dat brengt het totaal van mijn stroomverbruik in de afgelopen week op 16,27 kWh.
Ik heb ook iets meer verbruikt dan in de voorgaande week, in week 9 was mijn totale verbruik 14,9.

Zonnepanelen

Het gaat weer goed met mijn zonnepanelen. De 8 paneeltjes produceren al weer veel meer stroom dan rond 21 december. Logisch natuurlijk ook, de zon maakt een veel betere hoek en het is al weer veel langer licht. In de afgelopen week al weer 22,9 kWh opgewekt, zoals ik hierboven al schreef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.