woensdag 12 juni 2024

Weer een miljoen er bij!

Nee, geen miljoen euro's, in ieder geval niet bij mij. Er staan geen erfenissen op mij te wachten, ik houd er geen durf-beleggingen op na en de rente op spaargeld is redelijk, maar niet heel riant.

Nee, het gaat om de pageviews op deze blog. 
Eind december vorig jaar telde mijn weblog 21 miljoen pageviews en vandaag worden dat er 22 miljoen!
Een  miljoen er bij in nog geen half jaar!
Dat is een kleine 167.000 pageviews per maand!
De ene dag wat meer dan de andere, maar gemiddeld iets meer dan 5000 pageviews per dag.

Al weer jaren lang publiceer ik iedere dag tenminste 1 blogje, ook tijdens vakanties en ik heb tenminste 150 duizend pageviews per maand, soms heb ik topmaanden met ruim 223 duizend pageviews. Bij uitzonderlijk veel bezoek gaat het over verwarmen met een elektrische kachel of de definitieve aanslag van de belastingdienst. Die laatste heb ik overigens nog steeds niet ontvangen, het zal wel volgend jaar worden voordat de belastingaanslag over 2022 definitief wordt.

Ooit schreef ik voornamelijk om mijzelf bij het bezuinigen bij de les te houden. Door over spaarzaam leven te schrijven, lukte het mij om besparen leuk te blijven vinden en om in vrij korte tijd mijn hypotheek af te lossen.
Nu is het schrijven een hobby en heb ik het bezuinigen niet meer zo nodig. Ik schrijf nu in feite over alles waarvan het mij de moeite waard en leuk lijkt om over te schrijven.

Op naar het volgende miljoen, dat gaat vast lukken, misschien dit jaar nog wel!

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, Aaf! Daar mag je trots op zijn. Ook ik kom iedere dag even bij langs tijdens mijn ontbijtje 😄.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpaal.
    Ook voor mij is het het begin van een tijdje blogjes lezen, en vooral de afwisseling, en reacties zijn altijd de moeite waard om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat bewijst maar weer dat je door moet gaan op deze manier!! Je bent speciaal en bijzonder. Vast een reden voor jaloersheid van gelukkig maar een enkeling . Bijna iedereen waardeert jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! En dat gaat zeker snel die aantallen erbij. Doe je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Gefeliciteerd. Ook ik ben een vaste lezer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Iedere dag een blog. Dat al jaren lang. Knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wilde een blogje schrijven over mijn aantallen, maar vergeleken bij jou staat mijn blog nog in de kinderschoenen! Ik wacht nog maar even denk ik 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben sinds augustus 2007 aan het bloggen en vanaf september 2011 hier op blogger, dat is al heel lang!

      Verwijderen
  8. Wat een mooie cijfers Aaf! ik volg je al jaren en vind je blogjes nog altijd heerlijk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik volg Aaf al jaren.
    Elke ochtend kijk ik meteen naar de nieuwe blog.
    Gefeliciteerd Aaf en ik hoop dat je nog lang doorgaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!

    Ik lees je stukken ook graag en bijna dagelijks. Eldersleven.nl is een van mijn andere favorieten.

    Zijn er nog tips voor andere blogs?

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheoriën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.