donderdag 31 juli 2008

Druk

31/07/2008
In huize Zuinigaan zijn we druk met het organiseren. Hoe krijgt dochter een kamer in Wageningen, wat moet er mee, wat moet er nog bijgekocht. Hoe krijgen we haar spulletjes daar. De ouders van een vriendin hebben een busje dat we mogen lenen. De vriendin gaat zelf ook in Wageningen studeren en heeft al een kamer. Op die kamer mag dochter tijdens de introductie logeren. Volgens mij komt het allemaal wel goed, maar er moet nog heel wat gebeuren. Tot overmaat van ramp speelt mijn enkel weer op en heb ik last van mijn knie. Lopen gaat slecht. Dat komt slecht uit met een verhuizing voor de boeg! Daarom heb ik eerst maar eens een heerlijke, koele smoothie gemaakt, nodig voor 2 personen:
1/2 liter roeryoghurt van de Albert Heijn (zaanse hoeve)
2 appels (die nodig op moesten)
3 trosjes rode bessen
5 druppels vloeibare zoetstof (Kruitvat)
Alles even in de blender, en smullen maar!
We hebben het heerlijk in de schaduw in de tuin met ons tweetjes opgelepeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.