donderdag 16 oktober 2008

Twee blauwe enveloppen

16/10/2008
Blauwe_enveloppe Behalve de brief van DNB in verband met Icesave, ontving ik vanochtend nog 2 blauwe enveloppen. Dat was wel even schrikken zeg! Mijn motto is: alle post meteen openen, geen rekeningen of blauwe enveloppen laten liggen, dan weet ik tenminste uit welke hoek de wind waait. Meestal moet er bij de belastingdienst betaald worden, met kloppend hart maakte ik de enveloppen open.
Nou dat viel reuze mee!
De definitieve belastingaanslag over 2007: te betalen 0 euro.
Aanslag inkomensafhankelijke bijdrage zorgverzekeringswet 2007: te betalen 0 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.