Het onderzoek gaat eigenlijk alleen over het constateren waar de problemen het ergst zijn.
Het gaat er niet om hoe de problemen opgelost kunnen worden of waar ze nu precies door veroorzaakt worden. Toch jammer, dat had ik ook heel interessant gevonden: waarom lopen schulden ernstig uit de hand, hoe los je ernstige schuldenproblematie nu het beste op? Welke manier van werken is het meest effectief? Zijn jongeren onvoldoende geschoold in het verstandig uitgeven van geld, ontstaan schulden vooral bij scheiding en werkloosheid? Hebben sommige mensen echt een gat in hun hand?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Reacties zijn welkom, maar kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame en ook reacties met naar mijn mening onjuiste informatie worden niet geplaatst.
Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.