zondag 7 december 2008

Terug naar normaal

Vanavond weer terug naar normaal, of zoals mensen tegenwoordig vaak zeggen: back to normal. Gisteren mijn verjaardagsfeest, er waren in totaal 8 gasten. Ik vond het prima, leuk druk, maar ook weer niet al te druk.

Erg verwend met DVD-’s, allemaal met Colin Firth:
The girl with a pearl earring
Pride and Prejudice
Bridget Jones 1 & 2
Veel kaarsen: 3 dozen met 14, in totaal dus 42 dinerkaarsen
Een groot zelfgemaakt hart van roomborstplaat
Het nieuwste boek van Nicci French
Dichtbundel van Toon Tellegen: daar zijn geen woorden voor
Het bordspelletje Tyros
3 roodglazen waxinelichthouders met verschillende motiefjes
Leuke speciale Japanse zoutjes met gezichtjes.
Een bad-en-doucheset van Kneipp in de geur Lavendel: huidolie, massageolie, body lotion, badbruistablet en douchegel
Een bos bloemen (anemonen)
Een bloemenschaar (zie afbeelding)
Alle reageerders nog erg bedankt voor alle lieve wensen voor mijn verjaardag!
Vanmiddag Sinterklaas gevierd, zowel mijn kinderen, mijn moeder als mijn ex-man vonden het een leuk feestje. Mijn ex en mijn moeder kregen grote foto’s van de meiden. Ik heb nog weer kaarsen gekregen, ook dikke stompkaarsen. Kaarsen kwamen heel goed uit, want ik had bijna geen kaarsen meer, nu kan ik wel weer even vooruit. Ik heb ook een kandelaar gekregen, eentje met veel bling-bling, het lijkt wel een kerstbal!
Verder een family-weekplanner, waar ik alle afspraken van de week op kan noteren. Ik vind dit heel handig, veel handiger dan een agenda.
Ook heb ik nog weer 2 spelletjes gekregen: Kolonisten van Catan: het kaartspel en het bordspel Kahuna
Een BBC (mini)serie op DVD: Lillie Langtry – 715 minuten kostuumdrama.
Een multimedia-headset, zodat ik met mijn jongste dochter in Wageningen skypen kan.
Nog meer douche en badspulletjes,
Een tuinenblad: Groei & Bloei, het dubbeldikke november/decembernummer
Een voederpakket voor de buitenvogels.
Al met al ben ik erg verwend!
Zo kom ik de donkere, koude winteravonden wel door!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.