woensdag 5 augustus 2009

Vakantievoorbereidingen

05/08/2009
Komende maandag gaan we richting zuiden. We zijn dochters, vriend van oudste dochter en ikzelf. We ontspringen door op die datum te vertrekken hopelijk het fileleed dat volgens de berichten meestal in het weekend plaatsvindt. Nou, dat hoop ik van harte! We moeten een heel eind en om dan steeds in de file te staan, dan heb je op het gegeven moment het gevoel dat je er nooit zult komen! Gelukkig kunnen drie van ons autorijden, dat scheelt een heleboel stress. De vorige keer dat we zo ver gingen, was ik de enige die kon autorijden. Er moet nog van alles gebeuren: een tolwegvignet voor Zwitserland kopen, mijn ANWB lidmaatschap uitbreiden zodat pech onderweg niet al te rampzalig is, reisverzekeringen afsluiten. De route moet bepaald, we hebben geen buitenland tomtom, dus ik mag voor tomtom spelen, maar dan moet ik met de routeplanner van de ANWB wel de beste route uitzoeken. Wat een gedoe allemaal! Soms denk ik dat het het allemaal niet waard is en dat ik beter thuis had kunnen blijven. Oudste dochter is op de dag van de terugreis jarig, dus daar moeten cadeautjes voor gekocht, ook namens mijn moeder. De boodschappen moeten goed afgepast worden, zodat er geen bederfelijke waar achterblijft. Wassen moeten op tijd, maar ook weer niet te vroeg klaar zijn, zodat we alle kleding die mee moet schoon in kunnen pakken. Er moet voldoende kattenvoer en kattenbakvulling aanwezig zijn.
Maar binnenkort kunnen we genieten van landschappen zoals op onderstaande foto’s en dat is dan wel weer fantastisch!
100_1152 100_1499 100_1197 100_1247_2 100_1334

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.