zaterdag 10 december 2011

Terugstorting te veel betaald geld OV Chip

Op 28 oktober is door een storing €24,49 te veel geld gehaald van mijn OV chipkaart. Ondanks toezegging van Arriva op 3 november had ik afgelopen woensdag nog steeds geen geld terug. Ik had ruim een week daarvoor een mailtje ontvangen over de terugbetaling, die betalingsopdracht was al lang gegeven, dus waar zeurde ik over. Op mijn mailtje daarna kwam geen antwoord. Waarschijnlijk werd het beschouwd als spam. Ik had nog steeds mijn geld niet terug. Daarom heb ik nu toch maar eens even gebeld. Dat was maar goed ook, want het bleek dat de betalingsopdrachten op 3 november helemaal niet verwerkt waren. Als het goed is, dan ontvang ik rond 16 december dan eindelijk toch mijn geld.

update 12 december: Hoera, hoera, hoera, ik heb mijn geld terug! Het vergde enig doorzettingsvermogen, maar het is nu dan toch echt gelukt!!

3 opmerkingen:

  1. Ik dacht even: fijn, ze heeft het binnen! Maar dat was te vroeg juichen. Hopelijk krijg je het de 16e wel gewoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, je moet het zelf altijd goed in de gaten houden dit soort dingen. Maar goed dat je weer even belde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge jonge, ook ' toevallig' zeg, dat ze daar net achter kwamen toen je belde. Ik geloof het niet zo.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.