woensdag 8 januari 2014

Uitgaven december

In december gaf ik het volgende uit:
december 2013    
HUISHOUDEN/SCHOONMAAK    
BOODSCHAPPEN    
week 49 48,09  
week 50 21,12  
week 51 37,39  
week 52 19,36  
week 1 (30 en 31 dec) 8,38  
VERZORGING    
pedicure   26,50
maagtabletten 3,25  
UITSTAPJES     
uit eten voor 2 personen (met dochter) 22,50  
lezing x2  6,00  
ontbijt voor 2 bij V&D (incl VVV bon van 5 euro) 0,90  
kniepertjes, vers, handgemaakt op kerstmarkt 1,50  
DIVERS    
theelichtjes, 75 x 2,19  
theelichtjes, 100 x 2,29  
geurkaarsen in glas 3x 2,80  
vogelvoeder dingen 1,90  
eten voor de voedselbank 4,85  
batterijen 3,26  
batterijen 1,99  
HUIS    
CADEAUS    
4 kerstroosjes op clip 1,58  
baddoek 2,99  
kerstartikelen, 70% afgeprijsd 2,31  
kerstartikelen, 50% afgeprijsd 1,25  
VERVOER    
opladen OV chip 20,00  
reparatie en onderhoud fiets 42,90  
PLANTEN tuin en huis    
minicyclaam 1,95  
KLEDING    
2 badpakken 58,86  
2 onderbroekjes 5,50  
TOTAAL 260,75  
Het bedrag voor de pedicure kan ik declareren bij de zorgverzekeraar en dan krijg ik het geld terug.  De maagtabletten: zo nu en dan heb ik last van mijn maag, het gebeurt maar zelden, maar het is altijd 's avonds en dan kan ik er niet van slapen. Ik doe jaren met een verpakking, voorlopig kan ik weer vooruit. Ik heb ze ook nog niet nodig gehad.
Mijn badpak was aan vervanging toe, dus heb ik meteen maar 2 gekocht. Dat scheelt verzendkosten.

7 opmerkingen:

  1. Netjes hoor! Met alle extra's erin valt het reuze mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker netjes! Daar kunnen veel mensen nog van leren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel netjes, zowel de uitgaven als het overzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je maagpijn voelt en niet slapen kunt kan je beter een glas warme melk drinken met een beetje suiker erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb jarenlang maagtabletten geslikt, nu niet meer. Ik neem na iedere maaltijd en voor het naar bed gaan een kop thee van vers geraspte gemberwortel. Sindsdien geen last meer en als bijwerking geen bloedend tandvlees!! En echt ik ben geen zwever of natuurfreak!! Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ...mijn man gebruikt dan een theelepel baking soda, opgelost in lauw water!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vanmorgen vroeg ook maar eens een nieuw badpak besteld bij BonPrix.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.