woensdag 23 maart 2016

Au! Dat doet heel veel pijn.

Gisteren na een dag hard werken kwam ik er achter dat er ondertussen weer enorm veel gebeurd was. Ik had het helemaal gemist door overleggen, stukken klaarmaken voor een vergadering, allerlei data verwerken en wijzigen in computerprogramma's, mail beantwoorden.
Kom ik thuis en dan blijkt dat er wéér een heleboel onschuldige mensen om zeep geholpen zijn door gemene, laaghartige moordenaars.
Ik zou tegen die kerels willen roepen:
houd er mee op!
Nu!
Heb respect voor het leven en voor mensen die hun religie op een andere manier beleven!

Ik kan er helemaal niet tegen en wil het helemaal niet meemaken. Onwillekeurig denk ik aan die mensen in hun angst en doodsnood. Het doet pijn in mijn lijf en ik word er triest van!
Verder heb ik vandaag niets te melden.

3 opmerkingen:

  1. Wat zullen Wilders en zijn IS-vriendjes dankbaar zijn! Dit levert een heleboel supporters op!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben niet voor wilders , maar vind dit een onzinnige reactie !

      Verwijderen
  2. Ik woon op vijf minuten wandelen van de terminal, en werk aan de andere kant van het vliegveldgebied. Iedereen is van slag, mijn werk is vandaag dicht.

    Siebrie

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.