donderdag 11 oktober 2018

Weer een aflevering van Eat well for less

Vanavond om 21:00 uur wordt op BBC One weer het programma Eat well for less uitgezonden.
Ik vind het een heel leuk programma.

Het draait altijd om een gezin dat veel geld uitgeeft aan niet erg gezonde boodschappen. Twee mannen van Eat well for less proberen daar verandering in aan te brengen. Ook komt er altijd een diëtist in voor die voorlichting geeft over gezonde voeding en bijvoorbeeld laat zien hoeveel suiker er zit in frisdrank en in vruchtensappen.
Waar het ook over gaat is over A-merken die worden vervangen door (bijna) gelijkwaardige andere producten, die je veel voordeliger kunt gebruiken. Daarnaast: veel meer zelf koken en minder kant en klaar of afhaalmaaltijden.
Er wordt altijd flink bespaard op de boodschappen en aan het einde van de rit eet het gezin een stuk gezonder.

Ik ga vanavond weer kijken!

1 opmerking:

  1. Ik kijk er ook altijd naar. Ook heel leuke recepten hebben ze.LZV

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.