zondag 1 september 2019

Wowww! 12 miljoen!

Langzaam komt dat getal naderbij, 12 miljoen pageviews sinds september 2011 en vandaag of morgen gaat het gebeuren!

Zes jaar geleden, in oktober 2013 had ik 2 miljoen bezoekers op de teller staan. Vandaag of morgen worden dat er 12 miljoen. En dat binnen 8 jaar. Ik vind het een heel bijzonder idee dat  sinds 7 september 2011 12.000.000 x iemand op mijn weblog is komen kijken! Natuurlijk zijn dat niet 12 miljoen verschillende mensen. De meeste lezers komen heel trouw zo nu en dan kijken of ik nog weer wat geschreven heb. Dat zijn er gemiddeld ruim 5000 per dag, soms ineens 8000 en soms ook "maar" 4000.  Nog steeds heel veel, vind ik zelf!

Wat doe ik daarvoor?
Bijna iedere dag een blogje schrijven en soms wel twee per dag.
Meestal maak ik een opzetje als ik een idee heb, soms maar 1 regel of een link, die ik dan later verder uitwerk.
Dat opzetje plaats ik zo snel mogelijk als concept, want anders ben ik mijn geweldige idee soms al weer vergeten, zou dat te maken hebben met mijn leeftijd? Gewoon noteren als er wat opborrelt.

Er zijn ook concepten die nooit uitgewerkt en gepubliceerd worden: bij nader inzien toch niet de moeite waard. 

Waar zal ik morgen eens over schrijven? 

11 opmerkingen:

  1. Super zeg! Wat veel lezers! Zijn dat alleen mensen in Nederland, of ook in het buitenland?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bezuinigen boeit t meeste ,google en je vind zuinig aan vandaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 12 miljoen, dat zijn er veel! Al moet ik je eerlijk bekennen dat ik vooral op jouw site kom omdat je zo'n mooi lijstje hebt met Blogs die ik volg. Vanuit jouw site klik ik verder op de sites die ik wil lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik lees je al jaren elke dag, ik hoop dat je nog lang niet stopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ;-) De titel van deze blogpost trekt MIJ in ieder geval naar jouw blog! Leuk hoor, zoveel waardering voor wat je schrijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een waanzinnig getal! Bijna niet voor te stellen. Ik hoop nog lang te kunnen genieten van je blogjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik lees je blog met veel plezier.
    Zou je wat willen schrijven over seizoensgebonden eten?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat veel! Harrtelijk gefeliciteerd! Ik kom ook bijna iedere dag even bij je lezen 🤗 Fijn dat ik nooit voor niets kom kijken! Ga zo door! Hahahahaha. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schrijf eens een dagmenu op en dan echt alles ook drinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch relatief weinig reacties met 12 miljoen views. Had laatst op één dag meer dan 3000 views. Niet omdat ik zo leuk schreef, maar stond in een zoekmachine kennelijk.

    Gefeliciteerd; lees je graag hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.