zondag 29 september 2019

Gas- en stroomverbruik in de afgelopen week

Iedere week noteer ik mijn gas- en stroomverbruik en schrijf ik er een berichtje over.
Mijn gebruik in de afgelopen  week (week 39):

GAS ->   0,4 m3.
In week 38  gebruikte ik ook 0,4 m3.

STROOM ->  12  kWh
In week 38 gebruikte ik 13 kWh.

Wat kost dat verbruik van deze week? 
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 71 cent per m3 gas en 24 cent per kWh: €3,16
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten, zoals vaste leveringskosten en netwerkbeheerkosten komen daar nog bij.

Zo langzamerhand wordt het kouder, hoewel dit weekend daar een uitzondering op is.  Toch was het al een paar keer in de afgelopen week 's ochtends rond 17,5 graden in mijn woonkamer, maar net warm genoeg om aangenaam te zijn. Door de hoge middagtemperaturen van de afgelopen dagen warmt het dan al snel op naar 19,5 graden, hoog genoeg om zonder gasverbruik een lekkere temperatuur te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.