zaterdag 28 september 2019

Een zuinige week: in de afgelopen week veel uit de voorraad gebruikt!

ln de afgelopen week kocht ik geen fruit, geen brood, geen sojamelk, kortom, mijn uitgaven waren heel bescheiden. Wel kocht ik wat groenten en wat vis en kaas, maar verder leefde ik van mijn voorraden uit vriezer, koelkast en voorraadkast.
Wat at/dronk ik uit de voorraad?
Havermout, brood, knäckebröd, koffie met sojamelk, appels, ingevroren maaltijden met rijst en macaroni, chilibonen in pittige saus, tomaten, ijsbergsla, een paar biscuitjes enzovoort.
In de komende week koop ik vast wel weer wat meer.

21 - 28 sept '19


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
kaas* AH 3,25
jam @ AH 1,05
taugé, 200 gr Toko 0,37
gember, vers, 72 gr Toko 0,36
rode uien en 2 bollen knoflook* AH 1,18
kastanje champignons* AH 1,04
440 gr sperziebonen* AH 0,61
komkommer* AH 0,49
gerookte haring* AH 1,76
100 gr zalmfilet* @ AH 1,94
pizza focaccia AH 0,99
dikke noodles, 4x 200 gr Toko 2,76
Snacks/ hapjes  0
Dranken  0
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN 15,80
Diversen
zegels AH 1,20
TOTAAL DIVERSEN  1,20
TOTAAL 17,00

2 opmerkingen:

  1. Prima gedaan, als je zo weinig uitgeeft, heb je eigenlijk je pensioen helemaal niet nodig, je komt met alleen AOW ook wel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg netjes. Is ook goed om eens de voorraad op te maken, ik sta er verbaasd van hoe veel er nog in de kastjes/vriezer ligt, terwijl je denk niks in huis te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.