zaterdag 28 december 2019

Boodschappen in de afgelopen week - heel weinig uitgegeven!

In de afgelopen week gaf ik weinig uit. Bijzonder weinig zelfs, ik bleef bijna 20 euro onder mijn budget van 35 euro per week.
Dat heeft er mee te maken dat ik in de 2 weken voor kerst al veel in huis haalde en dus had ik de afgelopen week maar weinig meer nodig.
Wat kocht ik wel: vrij veel brood, roggebrood en krentenbollen. Weinig fruit omdat ik nog appels en sinaasappels in huis had. Veel voorraad is voor fruit niet handig, daar wordt het fruit niet beter van!
Volgende week geef ik waarschijnlijk wel weer wat méér uit!

 21 - 28 dec  '19


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
goudrenetten, 6 stuks AH 1,87
1 kaki fruit* AH 0,49
2 hele grof volkoren broden* AH 2,00
6 krentenbollen Coop 1,29
Fries roggebrood Coop 0,98
kaas* AH 2,81
uien AH 1,09
champignons* Coop 0,96
komkommer* AH 0,69
broccoli* AH 0,63
zoute haring, 2 stuks* @ AH 0,90
Snacks/ hapjes  0,00
Dranken
limonadesiroop 0% suiker AH 0,59
2 liter sojadrink* AH 1,32
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN 15,62
Diversen
zegels AH 0,90
TOTAAL 16,52

1 opmerking:

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.