woensdag 25 december 2019

Een fijne kersttijd!

Het is eigenlijk heel eenvoudig en beslist niet duur om kerstsfeer in huis te halen. Je haalt wat groen bij de bloemist of uit je eigen tuin en knutselt wat. Je haalt je oude kerstversiering van stal en doet de  lampjes aan.



Ook kaarsen branden vind ik altijd heel rustgevend en knus. Met mijn kat in de woonkamer ben ik wel heel voorzichtig met kaarsen.
Ze staan bij mij altijd in een metalen lantaarn of heel hoog en dan nog zorg ik, dat ik er bij blijf.



Lieve lezers, ik wens jullie veel plezier tijdens de feestdagen en zorg voor een veilige omgeving. Mocht je echte kaarsjes in je kerstboom willen, houd dan goed blusmateriaal bij de hand! Als er brand uitbreekt, dan grijpt het vuur snel om zich heen, veel sneller dan jij misschien zou denken, leerde ik als Bedrijfshulpverlener! 

En dan nog wat: het is ook helemaal OK als je kerst niet zo gezellig en gelukkig is. Het is geen verplichting om gezellig en gelukkig te doen omdat iedereen dat van jou verwacht en jij misschien zelf ook wel!
Toch wens ik ook jou genoeglijke dagen toe, met licht, zowel in je omgeving als in je hoofd!

12 opmerkingen:

  1. Dankjewel. Jij ook een goede kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens ook jou prettige en gezellige kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prettige dagen gewenst Aaf.
    Ik lees net dat er ook veel winkels open zijn op kerstdagen, het wordt steeds gekker of wordt iedereen steeds gekker gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele warme Kerstdagen toegewenst van een lezeres.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel en insgelijks! Terwijl ik dit schrijf, schijnt het zonnetje op de wat rommelige tafel, met krant en koffiebekers. Genoeglijk moment, en de zon herinnert me er aan dat de dagen al weer lengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Aaf jij en je kinderen en kleinkinderen ook
    Mooie dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Werd wakker en zag een mooie brede regenboog. Dus regende het hier. Fijne Dagen Aaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel. Gezellige feestdagen gewenst Aaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne feestdagen en alle goeds voor 2020!
    Ik heb al een heerlijke wandeling gemaakt, lekker in het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne Feestdagen en een gezond 2020 ! Kerstgroet Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.