zaterdag 18 april 2020

Boodschappen laten bezorgen!

Afgelopen maandagavond zat ik op de site van de AH, en toen bleek dat ik kon bestellen voor de volgende dag! De kosten waren €2,50, dat vind ik een mooi bedrag!
Dus ik claimde de dinsdagochtend tussen 8:00 en 14:00 uur en deed boodschappen in mijn virtuele winkelwagen. Ik bestelde ook wat veganistische "zuivel" voor mijn oudste dochter. Een regulier zuivelmerk maakt tegenwoordig ook veganistische varianten. Hier in de supermarkt en ook in de supermarkt waar dochter haar boodschappen doet niet verkrijgbaar, maar online wel! Dus heb ik ze er bij besteld en zo kwam ik mooi aan het minimum bestelbedrag van 50 euro.
Volgende week maar weer eens zelf naar de winkel, want ik hoef niet alle weken voor 50 euro boodschappen!

11-18 april '20


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
avocado, 2 stuks* AH 1,99
aardbeien, 500 gr* AH 3,99
kaas* AH 4,86
1 brood AH 1,39
halvarine AH 0,68
3 blikjes tonijn* AH 2,97
haringfilet, gerookt AH 2,61
bleekselderij AH 1,05
bosui AH 0,65
bospeen  AH 1,39
broccoli AH 1,49
vleesvervangers, 2 pakjes AH 3,18
witte kaasblokjes en zongedroogde tomaten op olie* AH 1,49
cup a soup, 2 doosjes AH 0,80
Snacks/ hapjes
borrelnootjes, 2 zakken AH 3,38
biscuits, 2 rollen AH 1,38
Dranken
3 flessen limonadesiroop* AH 2,97
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN 36,27
Diversen AH
kattenbakvulling 2 dozen* AH 5,98
TOTAAL 42,25

5 opmerkingen:

  1. Haha, je kocht alleen maar groenten met een B!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toevallig wel! Volgende week weer eens wat andere letters: tomaten, radijs, champignons, Chinese kool, rode uien

      Verwijderen
  2. Weer een mooi lijstje, met ook lekkere verwen dingen, zoals de avocado en borrelnootjes! Toch nauwelijks budgetoverschrijding, dat doe je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooie lijst! Ik wist niet dat het minimum bestelbedrag bij AH nu ook 50 euro is, eerst was dat altijd 70 euro.

    Zelf ben ik mijn voorraad aan het opmaken, ik ben nu al meer dan een week niet in de supermarkt geweest.

    Morgenochtend wil ik wel even naar de Jumbo gaan voor wat verse producten, en ik verwacht ook een pakje bij hun Post.nl punt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het minimum bedrag is niet altijd 50 euro, het wisselt. Bij mijn schoonzoon was het recent wel 70 euro. Dat was ook in de stad Groningen, net als mijn bestelling.

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.