dinsdag 16 juni 2020

Nieuwe corona cadeautjes

Na één maand corona lockdown en ook na twee maanden heb ik mijzelf cadeautjes gegeven om de moed er in te houden.
Ondertussen zijn er al weer 3 maanden verstreken en ik heb nog niet opnieuw een cadeautje voor mijzelf gekocht.
Op dit moment heb ik een cadeautje niet zo nodig. Misschien koop ik wel weer wat als de herstelperiode van de gekneusde ribben achter de rug is en mijn ribben niet meer pijn doen!
Dat zal een opluchting zijn!
Voor nu denk ik: ik heb alles al wat ik op korte termijn wil hebben.
Ik ben iedere dag met mijn kiemen aan de gang en eet ook iedere dag kiemen op mijn boterham en soms in mijn salade.
Het is goed zo!

9 opmerkingen:

  1. Sterkte Aaf! Het klinkt echt naar die pijnlijke ribben. Ik hoop voor je dat de ergste pijn in ieder geval snelweg trekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eigenlijk is tevredenheid de beste bezuinigingstip, nietwaar.
    Heerlijk vind ik dat, niet die drang om iets te willen.
    Succes met je pijnlijke lijf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat je even wat anders aan je hoofd hebt. Hoop dat je snel herstelt, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je kijkt naar je gevoel en daarnaar handelt denk ik. Soms is iets ineens niet meer nodig, of juist ineens wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb mezelf een e-reader kado gedaan ben er echt blij mee, je kan toch wel eens iets kopen waar je veel plezier van hebt. Je hoeft je geld niet over de balk te gooien en als je geen geld hebt houd het op, maar af en toe iets leuks en/of lekkers en daar van te genieten zonder dat je er schuldig over voelt en alles gaat verantwoorden zoals "versleten ondergoed want ik heb vroeger in de bijstand gezeten" pizza, hartige taart gegeten oei! je eet dat toch niet elke dag? Je mag je eigen best weleens verwennen hoor, je hebt geen straf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een e-reader en daar heb ik al jaren heel veel plezier van. Ik kan op dit moment gewoon niets verzinnen om mijzelf te verwennen.
      Het is echt niet zo dat ik op een houtje bijt en dat ik geen leuke dingen in huis heb.

      Verwijderen
  6. een filmhuis/bioscoop abonnement? Je hebt al eens een tijdelijk abonnement gehad van Pathe en daar genoot je wel van. Bieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met een mogelijke tweede golf van corona op komst ben ik huiverig voor een abonnement.
      Dat doe ik liever als ik meer vertrouwen heb in mijn veiligheid.

      Verwijderen
  7. Door dit bericht merk ik dat ik je stukje over de valpartij heb gemist. Ik wens je veel sterkte en weinig lachbuien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.